BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kalisiak Magdalena
Tytuł
Marketing w sektorze publicznym
Marketing in the Public Sector
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1999, t. 149, s. 95-103
Tytuł własny numeru
Rynek pracy i bezrobocie
Słowa kluczowe
Marketing społeczny, Organizacje non-profit, Polityka komunalna
Social marketing, Non-profit organisations, Municipal policy
Uwagi
summ.
Abstrakt
Omówiono podstawowe pojęcia dotyczące marketingu. Przedstawiono koncepcje marketingu w organizacjach niedochodowych oraz koncepcję marketingu społecznego i komunalnego.

The new economic climate existing in Poland since 1989 influences public sector to be more active and competitive. The article focuses on the role which marketing plays in this field. As for non-profit organizations it helps them to adjust to the market economy and to meet their clients needs more effectively. Regarding local government marketing supports the realizations of its diuties and coordination of local development. Marketing also stimulates citizens to take more active part in the process of their making decisions about local affairs. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu