BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Styś Aniela
Tytuł
Systemy informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem - opcja marketingowa
Information Systems in the Enterprise Management - Marketing Option
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 861, s. 254-261
Słowa kluczowe
System informacyjny przedsiębiorstwa, System informacyjny w zarządzaniu, Marketingowy system informacyjny, Informacja marketingowa, Materiały konferencyjne
Information system of enterprises, Information systems in management, Marketing information system, Marketing information, Conference materials
Abstrakt
Autorka koncentruje się na znaczeniu informacji marketingowej w strategii przedsiębiorstwa. Dużą rolę w zarządzaniu przedsiębiorstwem przypisuje sprawnie działającemu systemowi informacji marketingowej, wymieniając jego podstawowowe zadania, tj.:gromadzenie i integrowanie informacji a różnych źródeł, zapewnienie przepływu tych informacji, wspieranie procesów decyzyjnych zarówno na etapie planowania jak i kontroli.

The author concentrates on the importance of marketing information in the enterprise strategy. A great role has been attributed to an efficiently operating marketing information system which basic objectives are: gathering and integrating information from a variety of sources, assuring the information flow, supporing decision processes in both the planing and cotrol phases. (J.W.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu