- Autor
- Tul-Krzyszczuk Agnieszka, Berger Stanisław
- Tytuł
- Zwyczaje zakupowe konsumentów produktów żywnościowych
The Consumers Behaviour On Food Market - Źródło
- Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2003, T. 5, z. 3, s. 191-195, bibliogr. 2 poz.
- Słowa kluczowe
- Konsument, Konsumpcja żywności, Preferencje konsumenta
Consumer, Food consumption, Consumer preferences - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- Przedstawiono analizę preferencji i zachowań konsumentów podczas planowania i dokonywania zakupów żywności (głównie pieczywa, jogurtów i lodów). Oceniono dobór asortymentu, wady i zalety zakupów w wielkopowierzchniowych obiektach handlowych. (oryg. streszcz.)
The aim of this study is an analysis of preferences and consumer behaviour during planning and buying process of food. Also estimated assortment selection, defects and advantages of food buying in large area markets. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- TuI-Krzyszczuk A., Świątkowska M., Berger S. (2002): Wpływ działań promocyjnych w miejscu sprzedaży na zachowania konsumentów na rynku słodyczy w świetle zaleceń żywieniowych. Rynek Wewnętrzny, Marketing, Rynek, Przedsiębiorstwo. Numer specjalny, Rok XLVIII, Warszawa, październik 2002, s. 229-233.
- Dąbrowski K. (2002): Polski konsument 1992-2001. Marketing w Praktyce, nr 3, marzec 2002.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1508-3535
- Język
- pol