BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Woźniak Barbara
Tytuł
Wpływ opakowania na decyzję zakupu markowych produktów żywnościowych
The Influence of Package on the Brand Food Products Purchase Process
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2003, T. 5, z. 3, s. 203-207, bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe
Opakowania produktów spożywczych, Decyzje konsumenckie, Produkcja żywności, Marketing produktów żywnościowych
Food packaging, Consumer decision, Food production, Marketing of food products
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest próba oceny wpływu opakowań markowych produktów żywnościowych na zachowania nabywców w procesie zakupu tych produktów.

Package is a very important element of brand product and its promotion in the marketing strategy of a company. It serves essential functions: protective, distributive and promotive. Package protects product, enables its translocating and stimulates to buying. Package has the meaning for customers in the brand products purchase process. This meaning depends on the kind of product, earnings, purpose and occasion of purchase. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Daszkiewicz A., Dobiegała-Korona B. (1998): Opakowanie instrument marketingu. CIM, Warszawa.
  2. Hales C.F. (1999): Opakowanie jako instrument marketingu. PWE, Warszawa.
  3. Kotler Ph. (1994): Marketing. Gebethner i Ska, Warszawa.
  4. Kramer T. ( 1994): Podstawy marketingu. PWE, Warszawa.
  5. Przybyłowski K,, Hartley S.W., Kenn RA., Rudelius W. ( 1998): Marketing. Dom Wydawniczy ABC, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu