BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jarzycka Dorota, Pukas Dorota, Woźniczka Jarosław
Tytuł
Konsumenci jako odbiorcy reklamy : wyniki sondażu
Consumers as Receivers of Advertising : the Sounding's Results
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1992, nr 635, s. 183-191
Tytuł własny numeru
Rynek i konsumpcja
Słowa kluczowe
Reklama, Reklama telewizyjna, Media reklamowe
Advertising, Television advertising, Advertising media
Uwagi
summ.
Abstrakt
Autorzy omówili wyniki ulicznego sondażu nt. odbioru reklamy na przypadkowo dobranej grupie 300 osób, mieszkańców Wrocławia.

Expansions of advertising in Polish reality becomes a fact. As a new and almost unknown to the internal buyer occurence, it causes reactions which we know very little about. The one-day sounding on the 300-persons sample realized in Wrocław streets in November 1990 is a very initial attempt to investigate consumers attitudes towards advertising and media. The results testify generally to a positive attitude towards advertising from one side and to a little sale efficiency of advertising from the other. Few months have passed since the time of the research and efficiency of promotion appeals seems to rise. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu