BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Woźniczka Jarosław
Tytuł
Przydatność systemu komunikacji w marketingu-mix (wstęp do badań polskich przedsiębiorstw)
Usefulness of Communication Strategy in Marketing-Mix (an Introduction to the Research Upon Polish Companies)
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1992, nr 635, s. 159-170
Tytuł własny numeru
Rynek i konsumpcja
Słowa kluczowe
Marketing, Marketing-mix, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Zarządzanie marketingowe, Komunikowanie w biznesie, Strategia komunikowania, Strategia promocji, Reklama
Marketing, Marketing-mix, Enterprise management, Marketing management, Business communication, Communication strategy, Promotion strategy, Advertising
Uwagi
summ.
Abstrakt
Artykuł poświęcony jest budowaniu strategii marketingowej przedsiębiorstwa rynkowego, a w ramach niej skutecznej substrategii komunikowania, bez której nie ma możliwości wykreowania produktu na rynku, a tym samym konkurowania z innymi przedsiębiorstwami.

Market communication has been a poorly developed area of Polish activities so far. Its development depends on development of market and competition. Effective system of communication supports company's offer informing target buyers about it, convincing to it and creating company's image on the market. Promotion-mix is a result of an overall firm's strategy and tactics (technics) of each promotion tool. Observing symptoms of development, conditions and the degree of readiness of Polish companies to communicate with the market are the research problems which haven't existed a short time ago. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Białecki K., Borowski J., Krzymiński A.: Marketing w handlu zagranicznym. Warszawa: PWN 1986.
  2. Brzostowski M.: Reklama w działalności marketingowej. Warszawa: PTE 1985.
  3. Dietl J.: Marketing. Warszawa: PWE 1985.
  4. Duliniec E.: Postępowanie konsumentów towarów konsumpcyjnych w krajach o gospodarce rynkowej (analiza marketingowa). Warszawa: SGPiS 1986 Seria: Monografie i Opracowania nr 204.
  5. Engel J.: Advertising. New York: McGraw-Hill 1980.
  6. Garbacik E.: Ekonomika obrotu towarowego i usług. Warszawa: PWN 1984.
  7. Głowacki R., Kossuth Z., Kramer T.: Marketing. Warszawa: PWE 1984.
  8. Głowacki R.: Przedsiębiorstwo na rynku. Warszawa: PWE 1987.
  9. Jańczak Z. (i in.): Reklama w handlu zagranicznym. Poznań: AE 1983 r. Skrypty nr 304.
  10. Kotler P.: Marketing Management. Analysis, Planning and Control. New York: Prentice-Hall 1988.
  11. Prymon M.: Strategia marketingowa. Wroclaw: AE 1989.
  12. Udell J.G., Laczniak G.R.: Marketing In an Age of Change. New York: Wiley 1981.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu