BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Smok Barbara
Tytuł
Wykorzystanie narzędzi ETL do oceny materiału dydaktycznego w nauczaniu zdalnym
The ETL Tools in Didactic Materials Assessment Process Within Distance Learning
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2005, nr 1064, s. 247-257, bibliogr. 12 poz.
Tytuł własny numeru
Pozyskiwanie wiedzy i zarządzanie wiedzą
Słowa kluczowe
Technologia informacyjna, Wiedza, Zdalne nauczanie
Information Technology (IT), Knowledge, e-learning
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule omówiono działanie systemu ETL (Extraction, Transformation, Loading) jako narzędzia wspomagającego ocenę materiału dydaktycznego w procesie zdalnego nauczania. Przedstawiono formy zdalnego nauczania oraz podkreślono jego rolę jako nowoczesnej formy realizacji permanentnej dydaktyki.

Rapid technology development and its implementation leads towards the information society where education plays important role. Open education as well as distance learning are getting more and more popular. Application of modern technologies in education system is basis for these fast changes in education. E-learning platform enables to carry on tests assessing particular parts of didactic materials. The paper presents the usage of the ETL tools in didactic materials assessment process.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Drucknre P., Społeczeństwo pokapitalistyczne, WN Warszawa 1999.
  2. http://wiem.onet.pl/wiem/009fee.html
  3. http://www.finn.pl/jsp/programy/lms/kursy/e-learning/cotojest/komer
  4. Inmon W. H., Building the Data Warehouse, Third Edition, Wiley Computer Publishing, John Wiley & Sons Inc., New York 2002.
  5. Marciniak J., Rozwiązania e-learningu w zwiększaniu konkurencyjności, http://www.kadry.info.pl/artykuly/artykul-4926.htm.
  6. Meyer S., "Which ETL Tool is Right for You?", DM Review Online Magazine, March 2001.
  7. Nycz M., Smok B., Distance Education as a Way to Meet the Challenges of the XXI Century, [w:] SympoTIC'03 Joint 1st Workshop on Mobile Future & Symposium on Trends in Communications, Proceedings, IEEE CS Section 03EX727, Bratislava, Slovakia, 26-28 October 2003.
  8. Nycz M., Smok B., Nauczanie zdalne - nowa forma kształcenia. Prace Naukowe AE nr 1027, Wrocław 2004.
  9. Nycz M., Smok B., Teacher's Intelligent Support System - A Conceptual Model [w:] Knowledge Acquisition and Distributed Learning in Resolving Managerial Issues, Mälardalen University, Västeräs, Sweden 2001.
  10. Nycz M., Smok B., Wiedza w systemie e-learning, [w:] Niedzielska E., Dudycz H., Dyczkowski. M. (red.): Nowoczesne technologie informatyczne w zarządzaniu, Prace Naukowe AE nr 986, Wydawnictwa Akademii Ekonomicznej im. O. Langego we Wrocławiu, Wrocław 2003.
  11. Oracle iLearning, www.oracle.com/pl/aplikacje/human_resources/ilearning/
  12. Smok B., Nauczanie zdalne jako strategia kształcenia, [w:] Komputerowo zintegrowane zarządzanie" pod red. R. Knosali. t.2 WNT Warszawa 2003.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu