BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pijanowski Maciej
Tytuł
Obszary parametryzacji procesów sprzedaży w informatycznych systemach logistyki dystrybucji
Parameters Area of Distribution Processes Implemented in Information Systems of Logistics
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna (2), 1999, nr 822, s. 160-170, bibliogr. 5 poz.
Tytuł własny numeru
Informatyka Ekonomiczna : teoria i praktyka
Słowa kluczowe
Logistyka dystrybucji, Organizacja sprzedaży, System logistyczny, Zintegrowane systemy informatyczne
Distribution logistics, Selling organisation, Logistic system, Information integrated system
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest próba zebrania podstawowych parametrów charakterystycznych dla procesów logistyki dystrybucji, w szczególności dla procesów związanych bezpośrednio ze sprzedażą. Scharakteryzowano podstawowe czynniki zewnętrzne kształtujące informatyczne systemy logistyki dystrybucji, tj.: prawo, klient, proces, zarządzanie, marketing i technologia. Następnie wyróżniono obszary parametryzacji procesów sprzedaży, dzieląc parametry na następujące grupy: 1) sterujące: sposobem i kolejnością; 2) konfiguracyjne: prezentacji i dostępu.

The logistic information systems of today provide fast, flexible functionality to capture and send all type of information. The competitive nature of industry makes producers of information systems to customize their products. The aim of this article is to find the general parameter area of logistics activity that helps to build the proper scope of parameter to customize the logistics information product to individual customer needs. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Blaik P.: Logistyka. Warszawa: PWE 1996.
  2. Gołębska E., Szymczak M.: Informatyzacja w logistyce przedsiębiorstw. Warszawa-Poznań: Wydawnictwo Naukowe PWN 1997.
  3. Krawczyk S.: Logistyka w zarządzaniu marketingiem. Wrocław: AE 1998.
  4. Kruszewski J.: Efektywność oznacza przetrwanie. "Computerworld" 1998 nr 7.
  5. Podstawy informatyki dla ekonomistów. Red. E. Niedzielska. Wrocław: AE 1998.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1507-3858
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu