BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Skalik Jan
Tytuł
Warunki osiągania sukcesu w zarządzaniu małymi firmami
Conditions of Success Achievement in Small Enterprises Management
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999, nr 823, s. 50-55, bibliogr. s.55
Słowa kluczowe
Małe i średnie przedsiębiorstwa, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Cele przedsiębiorstwa, Strategia sukcesu, Kompetencje kierownicze, Materiały konferencyjne
Small business, Enterprise management, Corporate objectives, Success strategy, Managerial competencies, Conference materials
Abstrakt
Celem artykułu jest określenie możliwości osiągania sukcesu w zarządzaniu małymi firmami. Przyjęto, że sukcesem w zarządzaniu małą firmą jest długotrwały rozwój oraz wzrost firmy. Wskazano na umiejętności kierownicze właścicieli, jako główne źródło sukcesu małych firm. Autor zwraca również uwagę na znaczenie działań preparacyjnych w osiąganiu sukcesu, poprzez wyznaczenie kierunków działania oraz wizji przyszłej organizacji.

The article shows possibilities of success achievement in small firms management. Long-lasting development and growth of the firm is called success in small firm management. Presented managerial abilities of the owners as a main source of small firm success. (MP)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu