BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Majewski Maciej
Tytuł
Interpretacja sukcesu w opinii menedżerów małych firm
Success Interpreted - in Selected Opinions of Small Firm's Managers
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999, nr 823, s. 191-207
Słowa kluczowe
Małe i średnie przedsiębiorstwa, Menedżer, Badanie opinii, Badania ankietowe, Materiały konferencyjne
Small business, Manager, Opinion research, Questionnaire survey, Conference materials
Abstrakt
Autor podejmuje się analizy badań przeprowadzonych wśród 29 osób z 20 małych przedsiębiorstw na terenie województwa katowickiego, w 1998 roku. Celem badań było poznanie opinii menedżerów małych przedsiębiorstw (zatrudniających do 50 pracowników) na temat pojęcia, czynników i wyznaczników sukcesu. Artykuł zawiera zestaw pytań ankietowych, wykorzystanych w omawianym badaniu.

The author analyses the results of the research carried out on a sample of 29 people representing 20 small enterprises from the region of Katowice in 1998. The aim of the research was to gather opinions of the managers of small firms, employing up to 50 people, on the essence, factors and determinants of success. A set of survey questions used in the research accompanies the study. (J.W.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu