BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wiśniewski Piotr
Tytuł
Tradycja vs hipermarket : Atrakcyjność inwestycyjna branży handlowej
Źródło
Nasz Rynek Kapitałowy, 2006, nr 4, s. 50-51
Słowa kluczowe
Produkty szybko zbywalne, Prognozy gospodarcze, Handel detaliczny, Atrakcyjność inwestycyjna, Konsolidacja handlu, Sieci handlowe, Hipermarkety
Fast Moving Consumer Goods (FMCG), Economic forecast, Retail trade, Investing attractiveness, Trade consolidation, Chain stores, Hypermarkets
Abstrakt
Popyt na produkty określane jako FMCG (Fast Moving Consumer Goods), czyli produkty szybko rotujące, najczęściej codziennego użytku: artykuły spożywcze, chemia gospodarcza, kosmetyki, niektóre artykuły gospodarstwa domowego, zależy przede wszystkim od zasobności portfeli klientów. Generalnie Polacy zarabiają coraz więcej i w konsekwencji coraz więcej kupują. Wskazują na to chociażby dane dotyczące sprzedaży detalicznej w pierwszych miesiącach 2006 roku, które okazały się lepsze od oczekiwań makroekonomistów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-9711
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu