BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bucharowski Przemysław
Tytuł
Handel elektroniczny- czynniki sukcesu sklepu internetowego : E-Biznes
Źródło
Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 2005, nr 1, s. 22-25
Słowa kluczowe
Sklepy internetowe, Handel elektroniczny, Internet, Przedsiębiorstwo wirtualne
Internet shopping, e-commerce, Internet, Virtual enterprise
Abstrakt
Artykuł ten ma na celu przedstawienie wyników najnowszych badań poświęconych elektronicznym sposobom prowadzenia handlu typu "business-to-consumer" (B2C), a przede wszystkim znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy internet może być efektywnym kanałem dystrybucji oraz w czym przejawia się ta efektywność. Autorzy badań konkludują, iż gwarantem sukcesu sklepu internetowego jest efektywnie skonstruowana strona internetowa wraz z intuicyjnym systemem transakcyjnym, to znaczy takim, który umożliwia konsumentowi zawarcie transakcji internetowej w stosunkowo krótkim czasie i bez potrzeby kontaktu z obsługą sklepu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Boyer K., Frohlich M., Hult T., Extending the Supply Chain-How Cutting-Edge Companies Bridge the Critical Last Mile Into Customers’ Homes. AMACOM, Nowy Jork 2004.
  2. http://news.com.com./2100-1017-269594.html?legacy=cnet.
  3. http://www.internetretailer.com/dailynews.asp?id=10058.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-2037
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu