BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wesołowski Stanisław
Tytuł
Łańcuchy dostaw zorientowane na klienta - koncepcja ECR : Przegląd Wydawnictw
Źródło
Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 2005, nr 3, s. 31
Słowa kluczowe
Logistyka w łańcuchu dostaw, Łańcuch dostaw
Logistics in supply chain, Supply chain
Abstrakt
Rosnące wymagania rynku zrodziły potrzebę opracowania koncepcji, która połączy możliwości zapewnienia wysokiego poziomu zadowolenia klientów przy jednoczesnej redukcji kosztów wszystkich podmiotów znajdujących się na drodze produktu do ostatecznego odbiorcy. Zagadnienia związane z zasadami i wykorzystaniem takiej koncepcji są tematem książki ECR -- Efficient Consumer Response -- Łańcuch dostaw zorientowany na klienta autorstwa Anny Baranieckiej, która w ramach "Biblioteki Logistyka" została wydana przez Instytut Logistyki i Magazynowania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. A.Baraniecka, ECR- Efficient Consumer Response- Łańcuch dostaw zorientowanych na klienta. „Biblioteka Logistyka”, Instytut Logistyki i Magazynowania, Poznań 2004, s. 263.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-2037
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu