BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Głowicki Piotr, Łasiński Gabriel
Tytuł
Nauczanie hybrydowe we współczesnych organizacjach
Blended Learning in Contemporary Organization
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2005, nr 1086, s. 142-149, rys., bibliogr. 10 poz.
Tytuł własny numeru
Modele i metody zarządzania informacją i wiedzą
Słowa kluczowe
Proces nauczania, Systemy nauczania, Zdalne nauczanie, Rozwój przedsiębiorstwa, Nauczanie hybrydowe
Teaching process, Education systems, e-learning, Enterprise development, Blended learning
Uwagi
summ.
Abstrakt
Nauczanie hybrydowe jest jak najbardziej logiczną i naturalną ewolucją procesów nauczania, łącząc formę nauczania klasycznego (bezpośredniego) z elektronicznymi formami nauczania zdalnego. Celem autorów było pokazanie w szerokim kontekście współczesnego narzędzia, jak postrzegane jest nauczanie hybrydowe, wykorzystywanego na potrzeby współczesnych organizacji.

It is well known that contemporary organization must be a learning organization. However the important requirement of organization development is not only knowledge absorbing, but also knowledge creation. Organization must secure a number of conditions to initiate processes of knowledge creation. Those conditions are: specific organization needs, promoting organizational culture, resources as well as specific environment needs. Blended Learning System can be a toll to implicate and accelerate processes of organization knowledge management, and organization knowledge creation. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Carman J., Blended Learning Design: Five Key Ingredients, KnowledgeNet, USA 2002.
  2. Doktorowicz K., Koncepcja społeczeństwa informacyjnego w polityce Unii Europejskiej, Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Polskie doświadczenia w kształtowaniu społeczeństwa informacyjnego. Dylematy cywilizacyjno-kulturowe", Kraków 2001.
  3. Głowicki P., Koncepcja nauczania hybrydowego opartego o współczesne systemy zdalnej edukacji, [w:] Kompetencje medialne społeczeństwa wiedzy, red. W. Stryjowski W. Szydlewski, Poznań 2004.
  4. Goban-Klas T., Sienkiewicz P., Społeczeństwo informacyjne: szansę, zagrożenia, wyzwania, Kraków 1998.
  5. Josh В., The Blended Learning Book: Best Practices, Proven Methodologies, and Lessons Learned, Pfeifer, 2004.
  6. Kubicek H., Möglichkeiten und Gefahren der Informationsgesellschaft, Tübingen 1999.
  7. Nichols M., Teaching for Learning, Palmerston North, Trainlnc.co., Nowa Zelandia 2001.
  8. Singh H., Building Effective Blended Learning Programs, "Educational Technology" 2003, Vol. 43, No. 6.
  9. The Transatlantic Blended Learning Survey (Research 2004), Balance Learning Ltd., USA 2004.
  10. Thorne K., Blended Learning - How to Integrate Online and Traditional Learning, Kogan Page Limited, London 2003.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu