BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Moś Tomasz, Zalewski Dariusz
Tytuł
Konsekwencje zmian zasad dostępu do infrastruktury kolejowej w Polsce
Źródło
Problemy Ekonomiki Transportu, 2005, nr 1-2, s. 59-77
Słowa kluczowe
Infrastruktura kolei, Transport kolejowy, Kolej na rynku transportowym, Dotowanie przewozów pasażerskich, Modele transportowe, Finansowanie kolei
Rail infrastructure, Railway transport, Railways on the transport market, Passenger transport subsidies, Transport models, Railways financing
Abstrakt
Przedmiotem niniejszego artykułu jest zaprezentowanie dwóch scenariuszy regulacji dostępu do infrastruktury kolejowej w Polsce, umownie nazwanych "bazowym i rozwojowym", oraz przedstawienie konsekwencji ich ewentualnego wprowadzenia dla rozwoju rynku kolejowego w naszym kraju. Najistotniejszym czynnikiem różnicującym oba scenariusze, jest wysokość opłat za korzystanie z infrastruktury.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0239-0493
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu