BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kołodziejczyk Joanna
Tytuł
Uwagi o marketingu w strategii systemowej zarządzania wydawnictwem
Comments on Marketing System of Publishing House Management
Źródło
Zarządzanie w Kulturze, 2000, t. [1], s. 121-127, bibliogr. 14 poz.
Culture Management
Słowa kluczowe
Produkcja wydawnicza, Marketing strategiczny, Zarządzanie wydawnictwem, Strategia marketingowa, Planowanie marketingowe
Publishing production, Strategic marketing, Publishing house management, Marketing strategy, Marketing planning
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedmiotem artykułu jest zagadnienie marketingu strategicznego w przedsiębiorstwach wydawniczych. Szczególną uwagę autorka kieruje na etap planowania marketingowego.

Shall we rather read books or sell them? The author ask her questions in the light of decreasing rate of book readers in Poland as well as analyses the efficiency of marketing in this branch. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1896-8201
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu