BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jurek Paweł
Tytuł
Pracownik wyskalowany : Przykłady wybranych metod diagnozy i oceny kompetencji
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2006, nr 3, s. 42-51
Słowa kluczowe
Kompetencje, Pracownicy w przedsiębiorstwie, Samoocena
Competences, Employees in enterprise, Self-esteem
Abstrakt
Diagnoza i ocena kompetencji zawodowych staje się jednym z najważniejszych elementów zarządzania personelem w organizacji. Począwszy od wyselekcjonowania kandydatów najlepiej spełniających oczekiwania stanowiskowe, poprzez ocenę okresową i racjonalne zaplanowanie rozwoju pracowników, dane na temat poziomu wiedzy, motywacji i umiejętności konkretnych osób są niezbędne. Jedną z podstawowych decyzji, jaką muszą podjąć specjaliści zajmujący się zarządzaniem zasobami ludzkimi, jęsli wybór odpowiednich metod diagnozy i oceny kompetencji, które będą obowiązywały w firmie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu