- Autor
- Jurek Paweł
- Tytuł
- Pracownik wyskalowany : Przykłady wybranych metod diagnozy i oceny kompetencji
- Źródło
- Personel i Zarządzanie, 2006, nr 3, s. 42-51
- Słowa kluczowe
- Kompetencje, Pracownicy w przedsiębiorstwie, Samoocena
Competences, Employees in enterprise, Self-esteem - Abstrakt
- Diagnoza i ocena kompetencji zawodowych staje się jednym z najważniejszych elementów zarządzania personelem w organizacji. Począwszy od wyselekcjonowania kandydatów najlepiej spełniających oczekiwania stanowiskowe, poprzez ocenę okresową i racjonalne zaplanowanie rozwoju pracowników, dane na temat poziomu wiedzy, motywacji i umiejętności konkretnych osób są niezbędne. Jedną z podstawowych decyzji, jaką muszą podjąć specjaliści zajmujący się zarządzaniem zasobami ludzkimi, jęsli wybór odpowiednich metod diagnozy i oceny kompetencji, które będą obowiązywały w firmie.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1641-0793
- Język
- pol