BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sidor-Rządkowska Małgorzata
Tytuł
Kompetencje- pożyteczna moda : Zarządzanie oparte na kompetencjach w praktyce firm (3)
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2006, nr 4, s. 18-22
Słowa kluczowe
Kompetencje, Zarządzanie, Wartościowanie kompetencji
Competences, Management, Valuation of competences
Abstrakt
Zarządzanie oparte na kompetencjach stało się już wartościowym elementem polityki personalnej w wielu firmach także w naszym kraju. Wprowadzając system zarządzania opartego na kompetencjach należy przede wszystkim zidentyfikować kompetencje i dokonać ich opisu. Opis poprzedza poznanie zachowania pracownika w trakcie wykonywanie przezeń zadań zawodowych i wnioskowanie na tej podstawie o niezbędnych na danym stanowisku kompetencjach.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. T. Oleksyn, "Praca i płaca w zarządzaniu", Wydawnictwo Międzynarodowej Szkoły Menedżerów, Warszawa 2001, s. 225
  2. T. Rostkowski(red.), "Nowoczesne metody zarządzania zasobami ludzkimi", Wydawnictwo Difin, Warszawa 2004, s.40
  3. J.P. Lendzion, A. Stankiewicz- Mróz, "Wprowadzenie do organizacji i zarządzania", Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2005, s. 92
  4. Ł. Sienkiewicz, "Uwarunkowania zarządzania kompetencjami pracowników w małych i średnich firmach", Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie, Warszawa 2002, s. 240
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu