- Autor
- Sobczyk Genowefa
- Tytuł
- Marketingprogmatik vom polnishen small business
Marketing Pragmatism of Polish Small and Medium Sized Enterprises Guide to Market and Client, Comprehensive of Set of Co-Ordinate marketing instrument - Źródło
- Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H. Oeconomia, 1997, vol. 31, s. 215-224, bibliogr. 5 poz.
- Słowa kluczowe
- Małe i średnie przedsiębiorstwa, Strategia marketingowa, Strategia przedsiębiorstwa
Small business, Marketing strategy, Corporation strategies - Uwagi
- streszcz.
- Abstrakt
- W artykule przedstawiono strategie działania małych i średnich firm w Polsce ukierunkowane na rynek i klienta, obejmujące zespół skoordynowanych instrumentów marketingowych.
The article presents activity strategies of small and medium sized enterprises in Poland. Those strategies guide to market and client and include comprehensive set of co-ordinate marketing instrument. (A.Ł.) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 0459-9586
- Język
- ger