BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sobczyk Genowefa
Tytuł
Marketingprogmatik vom polnishen small business
Marketing Pragmatism of Polish Small and Medium Sized Enterprises Guide to Market and Client, Comprehensive of Set of Co-Ordinate marketing instrument
Źródło
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H. Oeconomia, 1997, vol. 31, s. 215-224, bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe
Małe i średnie przedsiębiorstwa, Strategia marketingowa, Strategia przedsiębiorstwa
Small business, Marketing strategy, Corporation strategies
Uwagi
streszcz.
Abstrakt
W artykule przedstawiono strategie działania małych i średnich firm w Polsce ukierunkowane na rynek i klienta, obejmujące zespół skoordynowanych instrumentów marketingowych.

The article presents activity strategies of small and medium sized enterprises in Poland. Those strategies guide to market and client and include comprehensive set of co-ordinate marketing instrument. (A.Ł.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0459-9586
Język
ger
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu