BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Cabała Paweł (Wydział Zarządzania), Turek Anna
Tytuł
Uczenie się na błędach : System kontroli pracy w dziale telemarketingu- studium przypadku
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2006, nr 2, s. 48-51
Słowa kluczowe
Kontrolne funkcje zarządzania, Kontrola, Przedsiębiorstwo telekomunikacyjne, Proces uczenia się
Control function of management, Control, Telecommunications company, Learning process
Abstrakt
Kontrola pracy wymaga wyważenia proporcji miedzy autonomią obowiązków i zaufaniem wobec pracownika z jednej a potrzeba kształtowania norm i przestrzegania procedur z drugiej. Poprawnie zaprojektowany system kontroli musi być przejrzysty i czytelny dla pracowników. Drobiazgowe i zbyt restrykcyjne systemy kontorli blokują inicjatywę, natomiast incydentalne i zbyt luźne rozwiązania ograniczają możliwość uzyskiwania informacji zwrotnej, tak ważnej w procesie organizacyjnego uczenia się. Autorzy przedstawiają przykłąd systemu kontorli pracowników funkcjonujący w dziale telekomunikacji firmy wydawniczej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu