BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Tytuł
Strategie Mr Rynair grozi i prowokuje
Źródło
Forbes, 2006, nr 5, s. 32-33
Słowa kluczowe
Tanie linie lotnicze, Samoloty, Konkurencja
Low-cost carrier, Planes, Competition
Firma/Organizacja
Ryanair
Abstrakt
Szef irlandzkiego przewoźnika wykorzystał kwietniową wizytę w Polsce, by pogrozić naszym polskim władzom lotniczym, poobrażać konkurentów i zażądać od polskiego rządu zmiany podejścia do budowy lotnisk. Mówił "W Europie poza nami nie ma innych tanich linii. Konkurenci są drożsi, a i tak działają na stratach, więc długo nie pociągną. W artykule Micheal O'Leary wypowiada się też o przyszłości Ryanairu, o przyszłości tanich linii, o lotnisku w Warszawie i o reklamach wykorzystująch wizerunki niepopularnych polityków. W ciągu pięciu lat biznes Ryanair się podwoi, średnia cena biletu spadnie z 40 do 20 euro. Docelową wizją formy jest udostępnienie podstawowej usługi przewozu lotniczego za darmo. Klienci będą płacić, ale za usługi dodatkowe- grę w kasynie, jedzenie i napoje na pokładzie, nadanie bagażu itd.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1733-7291
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu