BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Możdżyński Bogdan
Tytuł
Przyspieszenie w Volvo
Źródło
Forbes, 2006, nr 5, s. 62-64
Słowa kluczowe
Dealer samochodowy, Koncerny samochodowe, Rynek samochodowy, Samochody
Car dealer, Automotive business groups, Car market, Automobiles
Firma/Organizacja
Volvo
Abstrakt
Zwiększając dynamicznie sprzedaż, szwedzka marka ma podratować kulejącą grupę Forda. Tylko czy Volvo pozostanie jeszcze dawnym dobrym Volvo? Volvo musi "dodać gazu", bo tego oczekuje od niego właściciel, czyli Ford. Firma sprzedajaca 400-450 tys, aut rocznie ma zwiększyć sprzedaż o prawie połowę. Kompaktowe C30 to wielka nadzieja Vovlo: ma odmłodzić markę, przyciągając do niej "singli", bezdzietne pary, a także więcej niż dotąd kobiet.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1733-7291
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu