BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gruszecki Paweł
Tytuł
Zarządzanie marką innowacyjną (case study Apple Computers)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 1, s. 23-26
Słowa kluczowe
Marka, Zarządzanie, Innowacje techniczne, Przedsiębiorstwo innowacyjne
Brand, Management, Technical innovations, Innovative enterprises
Firma/Organizacja
Apple Computer Inc.
Abstrakt
Apple postanowił spozycjonować markę w kierunku podkreślenia swojej wyjątkowości i kreatywności stosowanych rozwiązań. Autor poddaje analizie model marketingowy przyjęty przez Apple Computer oraz jego ewolucję wraz z rozwojem firmy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Jerzy Altkorn - autor "Strategii marki"
  2. Laura i Al Ries "Dwadzieścia dwa nienaruszalne prawa tworzenia marki"
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu