BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gałecki Maciej
Tytuł
Klient za 15 groszy (case study)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 1, s. 30-32
Słowa kluczowe
Marketing internetowy, Wyszukiwarki internetowe, Reklama w internecie
e-marketing, Internet search engine, Internet advertising
Abstrakt
Promocja w Internecie to dziś kosztowna sprawa. Nie każda firma może ryzykować zainwestowanie kilkudziesięciu tysięcy złotych. Że warto zlecać prowadzenie takiej kampanii wyspecjalizowanym firmom, zamiast samodzielnie wydawać pieniądze, pokazuje przypadek łódzkiej kliniki Pulsmed.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu