BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Michałowski Wojciech, Oleksiewicz Magdalena
Tytuł
Hiszpańska strategia
Źródło
Gazeta Bankowa, 2006, nr 22, s. 13-15
Słowa kluczowe
Banki, Sektor bankowy, Rynek europejski, Bankowość detaliczna, Segmentacja klientów, Zarządzanie kosztami
Banks, Banking sector, European market, Retail banking, Customer segmentation, Costs management
Uwagi
Artykuł zawiera cztery wykresy.
Kraj/Region
Polska, Hiszpania
Poland, Spain
Abstrakt
Polska jest często porównywana do Hiszpanii z uwagi na podobieństwa wynikające z faktu póżniejszego przystąpienia do Unii Europejskiej i podobny potencjał demograficzny. Firma Ronald Berger Strategy Consultants porównała hiszpański rynek bankowy - jeden z najszybciej rozwijających się w Europie - z rynkami innych krajów europejskich, w tym z polskim.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu