BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Polak Krzysztof
Tytuł
Marketingowa siła semiotyki
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 1, s. 41-42
Słowa kluczowe
Innowacje, Marketing
Innovations, Marketing
Abstrakt
O ile jeszcze kilka lat temu semiotyka była nowym narzędziem, dającym świeże spojrzenie na marki, szczególnie przydatne w poszukiwaniu nowych, innowacyjnych strategii, to dzisiaj stała się standardową metodologią badawczą. Można powiedzieć, że dzisiaj staje się wielce ryzykowne nie używanie semiotyki.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Claude Levi-Strauss, Antropologia Strukturalna
  2. Monty Alexander, Big talk, small talk
  3. Malcolm Evans, Semiotics, Culture and Communications
  4. Virginia Valentine, The Notness principle - a semiotic model of meanings
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu