BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bogdanowicz Jadwiga
Tytuł
Dobre, bo markowe
Źródło
Gazeta Bankowa, 2006, nr 22, s.X-XI, Rekiny reklamy
Słowa kluczowe
Marka, Instytucje finansowe, Banki, Sponsoring, Reklama, Marketing, Media, Public relations
Brand, Financial institutions, Banks, Sponsoring, Advertising, Marketing, Media, Public relations
Abstrakt
Instytucje finansowe stawiają na zwiększenie świadomości marki wśród klientów. To w szczególności działania reklamowe, sponsoringowe oraz z akresu public relations.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu