BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stosik Aneta
Tytuł
Kierunki dyfuzji wiedzy w małej firmie
Directions of the Knowledge Diffusion in a Small Company
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2005, nr 1086, s. 259-267, rys., bibliogr. 9 poz.
Tytuł własny numeru
Modele i metody zarządzania informacją i wiedzą
Słowa kluczowe
Małe i średnie przedsiębiorstwa, Kierownicy w przedsiębiorstwie, Zarządzanie wiedzą, Zarządzanie zespołem ludzkim, Dyfuzja wiedzy
Small business, Managers in a enterprise, Knowledge management, Team management, Knowledge diffussion
Uwagi
summ.
Abstrakt
Autorka poruszyła problem zarządzania wiedzą w małych firmach w Polsce. Przeanalizowała zachowania menedżerów i właścicieli w zakresie zarządzania wiedzą i przedstawiła swoje refleksje na temat zmieniających się kierunków w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem z efektywnym zarządzaniem zasobami ludzkimi.

In the article the problem of knowledge management in Polish small business is presented. The article includes reflections about changing directions of modern organizations with effective human resources management. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bontis N., Crossan M., Hulland J., Managing an Organizational Learning System by Aligning Stocks and Flows, "Journal of Management Studies" 2002, Vol. 39, No. 4.
  2. Breier M.. Brott A.. Szybcy i mądrzy, Rebis, Poznań 2004.
  3. Crozier M., Przedsiębiorstwo na podsłuchu, Warszawa 1993.
  4. Czekaj J., Jabłoński M., Wzorce zachowań organizacyjnych i stymulatory procesu organizacyjnego uczenia się, [w:] K. Perechuda, A. Stosik (red.), Metody zarządzania wiedzą i kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwie sportowym, AWF, Wrocław 2004.
  5. Davis В., The Power of Knowledge Pattern Recognition, Kaieteur Institute for Knowledge Management, Toronto 2000.
  6. Harari O., Ten charyzmatyczny Colin Powell, 24 lekcje przywództwa legendarnego generała, "Warsztaty Menedżera", McGraw-Hill, Studio ЕМКА, Warszawa 2005.
  7. Nawrocka E., Marketing personalny jako skuteczna metoda zarządzania, [w:] K. Perechuda. A. Stosik (red.), Metody zarządzania wiedzą i kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwie sportowym, AWF, Wrocław 2004.
  8. Stosik A.. Behawioralne determinanty sukcesu biznesmenów w organizacjach przedsiębiorczych, rozprawa doktorska, AE, Wrocław 2003.
  9. Wick C., Knowledge Management: Communication of Technical Information, "Technical Communication" 2000, Vol. 47, No. 4.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu