BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Meller Anna
Tytuł
Aromamarketing pachnie zyskiem
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 2, s. 36-38
Słowa kluczowe
Zachowania konsumenta, Reklama podprogowa, Marketing handlowy, Marketing zapachowy
Consumer behaviour, Subliminal advertising, Trade marketing, Aromamarketing
Abstrakt
Według badań, zapach wydłuża czas przebywania w sklepie o 16 proc. Wpływa nie tylko na zwiększenie potencjalnej możliwości reagownia na bodźce sklepowe, lecz również na faktyczną sprzedaż.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu