BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Leloch Grażyna
Tytuł
Jak rozprzestrzeniać się wirusowo ?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 2, s. 39-40
Słowa kluczowe
Marketing internetowy, Reklama w internecie, Reklama multimedialna, Marketing wirusowy
e-marketing, Internet advertising, Multimedia advertising, Viral marketing
Abstrakt
Marketing wirusowy ma sprawić iż użytkownicy Internetu - klienci i potencjalni klienci - sami będą rozpowszechniać pomiędzy sobą zaplanowany przez firmę przekaz lub też sami administratorzy innych stron będą odsyłać użytkowników do naszej strony. Autor opisuje metody marketingu wirusowego (badania/sondy i raporty, poleć znajomemu, darmowe testowe oprogramowanie/e-booki, darmowe konta mailowe, forum/blog).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu