BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szudzichowski Mirosław
Tytuł
Lojalność i polskie paradoksy
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 2, s. 51-54
Słowa kluczowe
Lojalność klientów, Budowanie lojalności klienta, Programy lojalnościowe, Obsługa klienta
Customer loyalty, Cultivation customer loyalty, Loyalty programs, Customer service
Abstrakt
Sukces każdej działalności gospodarczej polega na utrzymywaniu lojalnego kręgu odbiorców, którzy wielokrotnie dokonują zakupów. Autor opisuje praktyki stosowane przez firmy, które uznaje się za przodujące w utrzymywaniu lojalnych klientów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. F.F. Reichheld, Lead for Loyalty, Harvard Business Review, July-August 2001
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu