BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kosson Grzegorz
Tytuł
Cele społeczne firmy
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 2, s. 55-57
Słowa kluczowe
Pozycjonowanie marki, Cele przedsiębiorstwa, Społeczna odpowiedzialność biznesu, Marketing społeczny
Brand positioning, Corporate objectives, Corporate Social Responsibility (CSR), Social marketing
Abstrakt
Najbardziej innowacyjne, łamiące konwencje marki udowodniły, że aby biznes odniósł sukces, musi mieć wpisany ambitny cel pozamaterialny i społeczny. I to jemu powinny być podporządkowane działania biznesowe. Autor szczególną uwagę poświęca firmom Body Shop oraz Whole Food jako pozytywnym przykładom zaadaptowania tej filozofii.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu