BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szafrańska-Blank Katarzyna, Kozłowska Anna
Tytuł
Podatki od nagród dla kontrahentów
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 2, s. 58-60
Słowa kluczowe
Podatki, Podatek dochodowy od osób fizycznych, Lojalność klientów
Taxes, Individual income tax, Customer loyalty
Abstrakt
Marketingowcy poświęcają coraz więcej uwagi konstruowaniu programów mających na celu motywowanie pracowników kontrahentów do zwiększania obrotów z wybraną firmą. Wiąże się to z określonymi kwestiami podatkowymi.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu