BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Witaszewska-Król Katarzyna, Podgórna Katarzyna
Tytuł
Optymizm w handlu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 2, s. 64-67
Słowa kluczowe
Badanie rynku, Badanie handlu, Handel
Market research, Trade research, Trade
Firma/Organizacja
Price Waterhouse
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
W czwartej już edycji raportu "Od Pekinu do Budapesztu : zwycięskie marki, najlepsze formy handlu" firma PricewaterhouseCoopers analizuje sytuację rynku handlu detalicznego i dóbr konsumpcyjnych w gospodarkach okresu transformacji ze szczególnym uwzględnieniem Polski.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu