BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Seedhouse Ian
Tytuł
Zapanować nad komunikacją
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 2, s. 68-69
Słowa kluczowe
Marketing, Marketing wielopoziomowy, Zarządzanie Kontaktami z Klientem
Marketing, Multi-level marketing, Customer Relationship Management (CRM)
Abstrakt
Marketingowi specjaliści od dawna mówią o strategiach wielokanałowej komunikacji marketingowej. Mogłoby się wydawać, że na wielu rynkach są one realizowane, i to z bardzo pozytywnym skutkiem. Jednak wcale nie jest tak różowo. Wielokanałowy marketing rzadko funkcjonuje poprawnie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu