BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kammel Tomasz, Skała Marek
Tytuł
Język mediów na rynku kapitałowym
Źródło
Nasz Rynek Kapitałowy, 2006, nr 5, s. 22-23
Słowa kluczowe
Wizerunek przedsiębiorstwa, Public relations, Język reklamy, Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie w biznesie, Wskaźniki giełdowe
Company image, Public relations, Language of advertising, Marketing communication, Business communication, Stock market indices
Abstrakt
Język mediów to tylko pozornie najprostsza z technik. W płaszczyźnie ekonomicznej dotyczy to nie tylko wielkich firm, lecz każdej spółki obecnej na parkiecie. Jeżeli np. prezes firmy giełdowej ma talent medialny, akcje jego spółki są bardziej docenione. Do tego dochodzi język ciała, ubiór, itp. W sposób bezpośredni czynniki te mogą przekładać się na wizerunek przedsiębiorstwa i jego notowania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-9711
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu