BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kapera Krzysztof (Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości)
Tytuł
Metodyka oceny jakości witryn internetowych przedsiębiorstw
A Methodology for Evaluating the Quality of Company Websites
Źródło
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 2005, nr 677, s. 159-171, bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Internet, Przedsiębiorstwo, Jakość produktów informatycznych
Internet, Enterprises, Quality of IT products
Uwagi
summ.
Abstrakt
W pracy przedstawiono problematykę oceny jakości witryn internetowych przedsiębiorstw. Omówiono podstawowe metody i kategorie oceny ich jakości: dostęp, nawigację, projekt, zastosowane media, zawartość i zastosowaną technologię.

The goal of this article is to present the issues involved in evaluating the quality of company websites. The author describes the latest and most important communication techniques, making it possible to define precisely the term "internet website", which is interpreted in various ways. The article presents both the basic methods used in research on the utility of websites and practical methods for evaluating their quality. The author places the main focus on a detailed discussion of each criterion that should be considered in conducting such a quality evaluation. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Agarwal R., Yenkatesh R., Assesing a Firm 's Web Presence: A Heuristic Evaluation Procedure for the Measurement of Usability, "Information System Research" 2002, vol. 13 (2), June.
  2. Nelson W.H., Nelson A., Building Electronic Commerce with Web Database Constructions, Addison-Wesley, Boston 2002.
  3. Palmer J.W., Web Site Usability, Design and Performance Metiics, "Information Systems Research" 2002, Jun.
  4. Vassos T., Strategie marketingowe w Internecie, Wydawnictwo Studio Emka, Warszawa 1999.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-7944
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu