BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kujawiński Jerzy
Tytuł
Jakość w zarządzaniu usługami - sposób pomiaru
Changes in Marketing Practice of Service Enterprises and Product Life Cycle
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (16), 2000, nr 873, s. 63-72, bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe
Usługi, Marketing usług, Jakość usług, Badanie jakości, Konsumencka ocena jakości, Doskonalenie organizacji
Services, Service marketing, Quality of services, Quality research, Consumers' quality assessment, Organisation improving
Uwagi
summ.
Abstrakt
Autor scharakteryzował zestaw subiektywnych metod badania jakości usług zorientowanych na klienta, w tym: wieloatrybutowe metody pomiarowe, pomiary zażaleń oraz badanie zdarzeń (doświadczeń klienta).

The was considered in the researches on market activity in services connection of services with changes in the market situation. This connection mainly expressed by changes at the time of the relation between the ability of particular services to meet the needs of the buyers and the necessities which are marketing the possibilities of selling the services. The carried out analysis of some manifestations of marketing on the background of the product life cycle has demonstrated an essential relation between the structure of the market conditions which identify actions in aid of the offer, the quality of the services and the actions within the scope of the price setting, the distribution and the promotion. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1426-8604
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu