BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Koźliński Tomasz
Tytuł
Supermarket private banking
Źródło
Gazeta Bankowa, 2006, nr 17, s. 13-16
Słowa kluczowe
Bankowość prywatna, System bankowy, Bankowość, Kasy spółdzielcze
Private banking, Banking system, Banking, Credit unions
Uwagi
Zawiera wykresy: [1] Wzrost liczby klientów segmentu HNWIs w wybranych krajach w latach 2002-2003 (w procentach), [2] Liczba klientów segmentu HNWIs w wybranych krajach w 2003 roku (w tysiącach) oraz tabelę: Kryteria dostępu do oferty private banking wybranych banków.
Abstrakt
Pewna zbyt duża różnorodność w rozumieniu usług private banking powoduje pauperyzację tego pojęcia. Podstawową kwestią jest, że usługi świadczone w Polsce pod nazwą private banking nie są tymi samymi usługami, które kryją się pod tą nazwą w krajach wysokorozwiniętych. Przy kwocie wejścia tylko 50 tysięcy złotych nie da się zdywersyfikować ryzyka oraz korzystać z pełnego wachlarza usług bankowości prywatnej. Osobom bogatym w Polsce można zaoferować usługi zbliżone do tych, jakie są oferowane klientom segmentu mass affluent, affluent lub super affluent na świecie (około 250 tysięcy - 1 milion USD majątku).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu