BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czuba Michał
Tytuł
Skuteczna promocja
Źródło
Bank, 2006, nr 4, s. 35-37
Słowa kluczowe
Marka, Promocja, Reklama, Usługi, Produkt, Rynek reklamy, Banki, Usługi bankowe
Brand, Promotion, Advertising, Services, Product, Advertising market, Banks, Banking services
Abstrakt
Reklama usług bankowych spełnia rolę pionierską, konkurencyjną i wzmacniającą. Promocja musi odbywać się w trzech etapach. Pierwszy to etap inicjujący, w drugim etapie pokazuje się nowe produkty i usługi. W trzecim etapie zaś przedstawione usługi zostają "wzbogacone" dobrym wizerunkiem banku.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu