BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kosson Grzegorz
Tytuł
Branding - klub elitarny
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 3, s. 6-8
Słowa kluczowe
Budowanie świadomości marki, Marka, Marketing
Branding, Brand, Marketing
Abstrakt
Bycie dostawcą nieprzetworzonych, niemarkowych dóbr nie gwarantuje takich zysków i sukcesu, jak sytuacja, gdy sprzedajemy produkt z marką. Zdaniem autora branding stanowi najbardziej wyrafinowaną formę marketingu, dziedzinę wiedzy, która nieprzypadkowo rozwinęła się w bogatych społeczeństwach i tam osiągnęła wyżyny rozwoju. Największe marki są zazwyczaj amerykańskie, brytyjskie, niemieckie lub włoskie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu