BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Meinardi Dominika
Tytuł
Reklama na dużym ekranie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 3, s. 12-14
Słowa kluczowe
Reklama, Efektywność reklamy, Reklama zewnętrzna
Advertising, Advertising efficiency, Outdoor advertising
Abstrakt
Reklamodawcy dostrzegli potencjał reklamy kinowej, któa jest swego rodzaju kompromisem pomiędzy telewizją a nośnikami PRO (prasa, radio, outdoor i inne nośniki uzupełniające). Reklama kinowa zachowuje formę tej pierwszej, ale jej skuteczność wynika z pokrewności z mediami nietelewizyjnymi. Jak pokazują badania - zwrost wydatków na tę formę promocji w I półroczu 2005 roku wyniósł 54,43 proc. w porównaniu a nalogicznym okresem roku ubiegłego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu