BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kępska Justyna
Tytuł
Kiedy mobilny jest efektywny?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 3, s. 18-19
Słowa kluczowe
Marketing, Kampanie reklamowe, Marketing mobilny, Planowanie marketingowe
Marketing, Advertising campaign, Mobile marketing, Marketing planning
Abstrakt
Planowanie kampanii reklamowej zawsze jest związane z pytaniami nurtującymi marketingowców. Czy przyjęte przez nich założenia i wybrane kanały komunikacji są odpowiednie? czy przekaz dotrze do wybranej grupy docelowej? I wreszcie - czy podjęte działania przyniosą spodziewane rezultaty i korzyści? Autorka pisze o czym trzeba pamiętać wykorzystując marketing mobilny, aby odpowiedzi na te pytania były satysfakcjonujące.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu