BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szajewska Katarzyna, Zydel Robert
Tytuł
Wirtualne badanie generacji C
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 3, s. 26-29
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Użytkownicy internetu, Internet
Marketing research, Internet users, Internet
Abstrakt
Zdaniem autorów zarówno w świecie realnym, jak i w wirtulanym możemy być podglądaczami i podglądanymi, a także komunikować się w ten sam sposób, używając tych samych instrumentów do tego, aby badać mieszkańców z generacji C. Ta generacja nie oznacza ludzi, których łączy zbliżony rok urodzenia. Może do niej należeć każdy, pod warunkiem że ma podłączony do internetu komputer i wie, jak z niego korzystać. Nie ruszając sie z własnego pokoju, można się dowiedzieć, co jest aktualnie modne w Szanghaju, jak ubierają sie młodzi ludzie w Londynie i co trzymają w swoich lodówkach mieszkańcy Berlina. Autorzy podają przykłady stron www, które mogą pomóc spełnić tę wizję.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu