BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mączyński Antoni
Tytuł
Merchandising w banku
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 3, s. 34-36
Słowa kluczowe
Marketing bankowy, Marketing, Merchandising
Bank marketing, Marketing, Merchandising
Abstrakt
Banki wydają coraz więcej, aby przyciągnąć klientów do swoich placówek. Nie zawsze jednak mają pomysł, jak te wizyty wykorzystać. Niestety rzadko zdarza się, aby zobaczył wtedy, zapamiętany z reklamy, widok przedstawiający oczekującego na niego uśmiechniętego doradcę. Dlatego tak ważne zdaniem autora jest, aby w miejscu tym zaczął działać system merchandisingowy oddziału, rozumiany jako strategia wykorzystania całości powierzchni placówki do komunikacji z klientami.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu