BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zgliczyński-Cuber Tomasz
Tytuł
Strategie dla nowego produktu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 3, s. 37-39
Słowa kluczowe
Produkt, Marketing produktu, Planowanie produktu, Strategia produktu
Product, Product marketing, Product planning, Product strategy
Abstrakt
Jak wprowadzić na rynek nowy produkt? Najczęściej wiadomo, co robić na poziomie operacyjnym, kiedy trzeba zdecydować o konkretnych działaniach. Wiadomo też, że ważne jest spojrzenie z perspektywy klienta. Mozna jednak zrobić coś więcej. Zdaniem autora, strategiczna wizja rynku pozwala tworzyćprodukty, które nie tylko zdobędą serca klientów, ale też pokrzyżują plany konkurentom.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu