BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sobocińska Magdalena
Tytuł
Koncepcja i metody realizacji zadań marketingu wewnętrznego
The Concept and Implementation of Internal Marketing
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (16), 2000, nr 873, s. 44-62, bibliogr. 15 poz.
Słowa kluczowe
Ocena pracowników, Zarządzanie personelem, Polityka personalna, Motywowanie pracowników, Marketing wewnętrzny
Employee appraisal, Personnel management, Personnel policy, Motivating employees, Internal marketing
Uwagi
summ.
Abstrakt
Marketing wewnętrzny, jako uzupełnienie przyjętej strategii marketingowej, obejmuje mechanizmy postępowania przedsiębiorstwa zorientowanego na oczekiwania potencjalnych oraz zatrudnionych pracowników. Autorka przedstawiła założenia koncpcji marketingu wewnętrznego oraz sprecyzowała możliwości jego wykorzystania w praktyce.

The article presents the substance and application of internal marketing as an integral part of marketing theory. An employee, with needs, personality, motives, attitudes, preferences, knowledge regarded as inner client of organisation is in the centre of intrest of internal marketing. Besides presentation of conception in this article there are shown source and methods of recruitment, remuneration, estimation forms and training internal clients. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1426-8604
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu