- Autor
- Sobocińska Magdalena
- Tytuł
- Koncepcja i metody realizacji zadań marketingu wewnętrznego
The Concept and Implementation of Internal Marketing - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (16), 2000, nr 873, s. 44-62, bibliogr. 15 poz.
- Słowa kluczowe
- Ocena pracowników, Zarządzanie personelem, Polityka personalna, Motywowanie pracowników, Marketing wewnętrzny
Employee appraisal, Personnel management, Personnel policy, Motivating employees, Internal marketing - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Marketing wewnętrzny, jako uzupełnienie przyjętej strategii marketingowej, obejmuje mechanizmy postępowania przedsiębiorstwa zorientowanego na oczekiwania potencjalnych oraz zatrudnionych pracowników. Autorka przedstawiła założenia koncpcji marketingu wewnętrznego oraz sprecyzowała możliwości jego wykorzystania w praktyce.
The article presents the substance and application of internal marketing as an integral part of marketing theory. An employee, with needs, personality, motives, attitudes, preferences, knowledge regarded as inner client of organisation is in the centre of intrest of internal marketing. Besides presentation of conception in this article there are shown source and methods of recruitment, remuneration, estimation forms and training internal clients. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
1426-8604 - Język
- pol