- Autor
- Kotapski Roman
- Tytuł
- Produkt telewizyjny - istota, rodzaje, regulacje prawne i finanse
The TV Product - What Is it? Legal and Financial Aspect - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (16), 2000, nr 873, s. 124-141, bibliogr. 13 poz.
- Słowa kluczowe
- Programy telewizyjne, Telewizja, Koszty produkcji
Television programs, Television, Production costs - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- W artykule omówiono kolejne aspekty: istotę i regulacje prawne produktu telewizyjnego, procedurę powstawania programu telewizyjnego, funkcje reklamy, telezakupów i sponsoringu w programie telewizyjnym oraz koszty powstawania i zyski z audycji telewizyjnych.
Programs and programming. Regulation of TV programming, the UK and Germany. Marketing a brodcasting - finsncial issues. Regulation of advertising and sponsorship in Tv programming. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
1426-8604 - Język
- pol