BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kotapski Roman
Tytuł
Produkt telewizyjny - istota, rodzaje, regulacje prawne i finanse
The TV Product - What Is it? Legal and Financial Aspect
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (16), 2000, nr 873, s. 124-141, bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe
Programy telewizyjne, Telewizja, Koszty produkcji
Television programs, Television, Production costs
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule omówiono kolejne aspekty: istotę i regulacje prawne produktu telewizyjnego, procedurę powstawania programu telewizyjnego, funkcje reklamy, telezakupów i sponsoringu w programie telewizyjnym oraz koszty powstawania i zyski z audycji telewizyjnych.

Programs and programming. Regulation of TV programming, the UK and Germany. Marketing a brodcasting - finsncial issues. Regulation of advertising and sponsorship in Tv programming. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1426-8604
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu