BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ludwiński Mariusz
Tytuł
Rozliczanie eventu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 3, s. 49-51
Słowa kluczowe
Wydarzenia marketingowe, Efektywność marketingu, Komunikowanie marketingowe
Marketing events, Marketing efficiency, Marketing communication
Abstrakt
Autor wskazuje, że istnieją dwa pytania, na które nie dają odpowiedzi wskaźniki efektywności. Czy udało się przez event osiągnąć te cele, które zostały zaplanowane? Co trzeba poprawić w evencie, aby w kolejnej edycji osiągnąc jeszcze lepsze wyniki? Zdaniem autora zaprojektowanie dobrego systemu kontroli eventu wymaga użycia wskaźnika realizacji celów oraz charakterystyk opisowych (własnej i porównawczej).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu