BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gruszecki Paweł
Tytuł
Marka i wizerunek sieci
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 3, s. 52-55
Słowa kluczowe
Marketing branżowy, Usługi telekomunikacyjne, Pozycjonowanie marki
Business line marketing, Telecommunications services, Brand positioning
Abstrakt
Oferta wirtualnych operatorów telefonii ruchomej - Mobile Virtual Network Operator - dotyczy albo klientów zaiteresowanych tylko i wyłącznie tanimi połączeniami (tzw. low income customers), albo określonej niszy rynkowej. Wirtualny operator jest w stanie ich przyciągnąć dobrze im znaną marką oraz ofertą skrojoną na miarę.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu